عشق فقط يك كلام .... خدا !!!
عشق فقط يك كلام .... خدا !!!
milan web


welcome

 پیش از آنکه درباره ی زندگی، گذشته و شخصیت من قضاوت کنی…

خودت را جای من بگذار…

از مسیری که من گذشته ام عبور کن…

با غصه ها…

تردیدها…

ترسها…

دردها و خنده هایم زندگی کن…

 یادت باشد هرکسی سرگزشتی دارد، هرگاه به جای من زندگی کردی، آنگاه می توانی درباره ی من قضاوت کنی…

سلام ادامه پستو گذاشتم كه بگم :

من نه عاشقم نه شكست عشقي خوردم 

آره هيچكدوم از عاشقا رو درك نميكنم 

اين وبلاگ هم راستش نميدونم چرا زدم و دارم روز به روز آپش ميكنم 

اما ماييم ديگه 

اميد وارم با اينكه درد هيچ عاشقي رو نميدونم و بيخود پست ميزارم خوشتون بياد 

با آرزوي موفقيت براي همه دوستاني كه به اين وبلاگ اومدن . سپاسگذارم 

موفق باشيد باي 

 


نظرات شما عزیزان:

nilooooooooooo
ساعت10:51---24 اسفند 1391
سلام اینو بخونید:
البته من ننوشتما یکی برام فرستاده
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.....


زهرا
ساعت18:32---19 آذر 1391
سلام خوشحال میشم نظرتو راجع به وبلاگم بدونم....قالب وبت خیلی نازه!

من وتو
ساعت18:12---19 آذر 1391
سلام...
مرسی که به وبم سرزدین،لطف دارین!
وب شماهم واقعاقشنگه،حرف نداره!
موفق باشین!


علیرضا
ساعت23:05---6 آذر 1391
سلام

ممنون عزیزم

ولی چرا همونم خطرناکه!!!!!!!

چون مطمئن باش که به جاهای باریک میکشه اگه قطعش نکنی !!!!!! این تجربه ی افرادی که من با هاشون از طریق وبلاگ در ارتباطم !! داداشم!

راستی این وبلاگمه که درباره جاستین بیبر ساختم : حتما برو و ببین !!! ناگفته های جاستینه!!!!

http://naghdestan.loxblog.com




پاسخ:ممنون از نظرتون من میتونم به خواسته هام غلبه کنم بازم مرسی سر زدی.


faeze
ساعت11:43---13 شهريور 1391
ااااااااا تو نویسنده ها خوب 3 نفرین منم لینکت میکنم

اکرم
ساعت15:52---11 شهريور 1391
تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دستکارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست...... 20 روز دیگه منتظر معجزه باش ،منم نمیدونم این چیه ولی باید میفرستادم.نمیدوي?م اینو یکی بهم داد

shahab
ساعت16:26---9 شهريور 1391
سلام دوست عزيز ، وبلاگ خيلي زيبايي داريد . خوشحال ميشم به وبلاگ من هم يه سري بزنيد . پس منتظر حضور گرم شما هستم .

MAKITA
ساعت10:22---4 شهريور 1391
توکه کلا عشق خنده ای توچرا؟

به قول خودت اگه عارف رودیدی غمبر ک زده بدون اخر دنیاست

شما جویباری ها عشق گودزیلااین کلا؟

بابا یه فیلم اژدها سوار داده فکر کنم از کارگردانشم شما فیلموبیشتر دوست داشته باشین

با تبادل لینک موافقی؟


پاسخ: گودزيلا و اژدها فرق دارن با هم اين يك دومم اين كه من شيرازيم نه جويباري سه هم اينكه لينكت كردم


faeze
ساعت12:51---16 مرداد 1391
سلام دوست من
من کامنت گذاشتم ک ازم ناراحت نباشی و این حرفا رو نزنی خوشحال میشم به من سر بزنی اما اگه کامنت نذاری دیگه بهت سر نمیزنم اگرم با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن


erfan
ساعت18:29---14 مرداد 1391
salam aga aref khosh hal misham age beto nam komaketon konam to nevisandegi man ke mayelam fagat shoma amr befarma

erfan
ساعت17:47---13 مرداد 1391
سلام وبت خیلی قشنگه مخصوصا قالبش

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


جمعه 13 مرداد 1398برچسب:ميلان وب , milan web , خدا , عشق,

|
 


به ميلان وب خوش آمديد $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

 

 

Aref

 

هفته چهارم بهمن 1391
هفته سوم بهمن 1391
هفته دوم بهمن 1391
هفته دوم دی 1391
هفته سوم بهمن 1391
هفته دوم بهمن 1391
هفته چهارم بهمن 1391
هفته سوم بهمن 1391
هفته دوم بهمن 1391
هفته اول بهمن 1391
هفته چهارم دی 1391
هفته سوم دی 1391
هفته دوم دی 1391
هفته سوم بهمن 1391
هفته اول بهمن 1391
هفته چهارم دی 1391
هفته سوم دی 1391
هفته دوم دی 1391
هفته سوم دی 1391
هفته دوم دی 1391
هفته چهارم بهمن 1391
هفته اول بهمن 1391

 

مدیر و منشی
صرفا جهت خنده
اعتماد به نفس
در کنار هم
هیســـــــــــــــس
صرفا جهت خنده
مطالب جالب
پست بسیار زیبا
همه تغییرات از ما آغاز میشود !
عجایب هفتگانه
خدایا با توام حواست کجاست ؟!!!
لذت تلخ
؟!!!!شما يادتون مياد
استاد؟خدا را نميبينم
هــــــي خدا

 

لااقل از لاي در يه نيگا بنداز
من تنهام
عشق پاك من
طنز و سرگرمي
چرا.....
قفس عشق
غم تنهايي
دلنوشته
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

 

 

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

چاپ این صفحه